Alexander Wang x H&M-collectie debuteert op catwalk in New York
Ter ere van de internationale lancering van de Alexander Wang x H&M-collectie was de indoor atletiekbaan ‘Armory on the Hudson’ in New York City gisterenavond omgetoverd tot een fashionarena. Tot de gasten die de lancering van deze op performance wear geïnspireerde collectie bijwoonden, behoorden onder meer Jessica Chastain, Mary J.Blige en Dakota Fanning.De collectie is vanaf 6 november verkrijgbaar in 250 H&M winkels wereldwijd en online.
DJ Jesse Marco ging direct na de show naar de dansvloer. Een optreden van hiphopartiest Sharaya J vormde het voorprogramma voor een verrassingsoptreden van Missy Elliott. Zij zong enkele van haar grootste hits, waaronder “Get Ya Freak On” en “Work it”. Vervolgens was het de beurt aan de dj en producer Diplo, die de stemming er tot diep in de nacht in wist te houden.
Voor aanvang van de modeshow gaven free runners in het decor van de catwalk een parkour performance. Dit werd met groot enthousiasme ontvangen door het publiek dat, gekleed in sporthesjes voor Team Wang en Team H&M, de free runners al zwaaiend met schuimrubberen bokshandschoenen aanmoedigde. Het internationale H&M-publiek kon het event volgen via een livestream op hm.com en alexanderwang.com.
Behalve diverse beroemdheden en modejournalisten bevonden zich onder de aanwezigen ook de winnaars van een golden ticket, een uitnodiging voor het lanceringsevent die zij hadden gewonnen via een van de warenautomaten die in geselecteerde H&M-winkels in New York waren opgesteld.
“Het event rondom de lancering van Alexander Wang x H&M vanavond bruiste van energie en bood een totaalbelevenis die veel verder ging dan fashion, van de sfeer en de snelheid van de show tot de pop-up store in een locker room-setting en de optredens van Missy Elliott en Sharaya J tijdens de afterparty”, zegt Alexander Wang.
“Het event van vanavond bracht het thema van de Alexander Wang x H&M-collectie helemaal tot leven. Het is een unieke combinatie van sport en fashion. De keuze voor New York als locatie voor de lancering was perfect”, zegt Margareta van den Bosch, creatief adviseur bij H&M.
“De collectie is spannend en edgy. I love it,” zegt Mary J. Blige.
“Ik ben gek op Alexander. Ik vind het geweldig hoe hij streetstyle verandert in mode,” zegt Jessica Chastain.
Gaan jullie items kopen van deze collectie?
XOXO
Follow me: Bloglovin – Twitter – Facebook – Instagram
Bron foto’s: hm.com/press
De collectie spreekt me eigenlijk niet zo heel erg aan..
Malou recently posted…DE GEWOON NEDERLANDS TAG
Dit spreekt mij totaal niet aan.
Heb gister het complete lookboek gezien (ik post het waarschijnlijk nog op mijn site) en “it screams attention”. Ik zou het dragen als ik een popster was en graag de aandacht had… Denk aan Rihanna of zo.
Ja inderdaad! Niet echt kleding voor een dagelijkse look hier! XOXO
Voor mij is de kledij wat te experimenteeln en gewaagd. Ik ben wel benieuwd naar de accessoires en handtassen (als die er gaan zijn)
X Sara
Sara – Window On My Wardrobe recently posted…Marc Jacobs “In The Grain” Tote Bag
Er zijn een paar items die ik wel zou willen hebben, maar over ‘t algemeen vind ik ‘t tegenvallen 🙁 xo
Anouk recently posted…Tartan time
Ik vond de collectie tegenvallen. Heel jammer!
x
Chahrazad recently posted…Review: Maybelline SuperStay Better Skin Flawless Finish Foundation
Het is echt iets speciaals, niet iets wat ik zou kopen :c
Ines recently posted…Koken op kot
Ik weet nog niet helemaal wat ik van de collectie vind! Ik ga het even in t echt bekijken maar nu heb ik nog niet zo snel iets leuks gezien:) fijn weekend! XX Laura http://www.mixtfashion.com
Het spreekt mij totaal niet aan! Veel te opvallend/niet mijn stijl.
Northflix recently posted…Van die mensen die…
Hmm, ik vind het erg tegenvallen helaas.
Lisa’s Beautybabbels recently posted…Beautybabbels is Jarig!! WINACTIE Dag 5